ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Σοβαρά προβλήματα στην εξέλιξη της κοινωνικο οικονομικής ζωής με τη συνέχιση της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών
28/07/2010
Η συνέχιση της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εξέλιξη της κοινωνικής και οικονομικής ζωής.
Η μη έκδοση νέων αδειών φορτηγών και βυτιοφόρων επί δεκαετίες οδηγεί σε αυξημένα κόμιστρα και σε μεγάλη δαπάνη κεφαλαίων για τις μεταβιβάσεις των αδειών.
Αυτή η πολιτική του πελατειακού κράτους, με αδικαιολογήτως κλειστά επαγγέλματα πρέπει να πάρει τέλος το συντομότερο δυνατό.
Η κυβέρνηση και οι εκπρόσωποι του κλάδου οφείλουν με διάλογο - και μόνο με αυτόν - να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα, διασφαλίζοντας όσους απέκτησαν άδειες πρόσφατα, πληρώνοντας υπέρογκα ποσά.
Είναι ανάγκη να αναζητηθούν άμεσα τρόποι συνεννόησης για να εξασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον και η καθημερινότητα των πολιτών.
ΚΚΕ: Θ' ανοίξουν οι τόποι εξορίας; ΣΥΡΙΖΑ: Ιουλιανό πραξικόπημα
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θ. Παφίλης, αν και τόνισε ότι οι εξελίξεις δεν τον ξαφνιάζουν, έκανε λόγο για πολιτική «του πυρός και του σιδήρου». Αναρωτήθηκε αν ύστερα από αυτό θα ανοίξουν και οι τόποι εξορίας και κάλεσε τους εργαζομένους να συνεχίσουν τους αγώνες τους.
Ακόμη πιο αιχμηρός ο Π. Λαφαζάνης από τον ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για ιουλιανό πραξικόπημα που βρίσκεται στην ίδια γραμμή με προηγούμενες αποφάσεις της κυβέρνησης για την απεργία των ναυτεργατών και των υπαλλήλων της Πολιτικής Αεροπορίας. «Η μοναδική διέξοδος είναι να εξεγερθεί ο ελληνικός λαός απέναντι στην αποικιοκρατική πολιτική της κυβέρνησης», κατέληξε.
Οσο για τη Ν.Δ. και τον ΛΑΟΣ η θέση τους ήταν «και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ».
Αλλά να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα :
• Απεργούν οι ιδιοκτήτες και όχι οι οδηγοί του μεροκάματο του τρόμου….γιατί αυτό είναι το να οδηγείς σήμερα στην Ελλάδα, τα κακοσυντηρημένα, στην πλειοψηφία τους παρανομούντα και επικίνδυνα ΔΧ. Μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με τον νόμο αλλά και το αίτημα της τελευταίας απεργίας, τιμωρείται ο οδηγός ενός οχήματος για παράνομες πράξεις αλλά όχι ο ιδιοκτήτης.
• Η ευγενής τάξη των ιδιοκτητών φορτηγών πρέπει κάποτε να μας πει για την ταμπακιέρα. Δηλαδή το κουφό αίτημα του περιορισμού του δικαιώματος εγώ ή εσείς να γίνουμε ιδιοκτήτες φορτηγών ή μεγάλου αριθμού φορτηγών, μόνο στην κεντρικά σχεδιαζόμενη οικονομία των Σοβιέτ, την έχω συναντήσει.
• Για τα ασφαλιστικά τους δικαιώματα συμφωνώ απόλυτα. Αλλά και πάλι που ήτανε όταν απεργούσε το σύμπαν; Ποιά η συμμετοχή του δεξιού κατά βάση κλάδου στις απεργίες των εργαζομένων;
Το ξέρετε ότι μια θαλάσσια μεταφορά έχει φτάσει να κοστίζει 40 και 50% φτηνότερα από το φορτηγό; Ξέρετε ότι στην γενικότερη πολιτική της ΕΕ, επιδοτούμε την κατά τόνο αφαίρεση φορτίου από τον δρόμο και την κατεύθυνση του σε σιδηρόδρομο και θάλασσα; Ξέρετε ότι αν είχαμε μια ολοκληρωμένη πολιτική μεταφορών θα έπρεπε να είχαμε βελτιώσει λιμάνια και πλοία (αλήθεια πόσα ρο-ρο έχει η ελληνική αγορά και ποιός τα έχει; γιατί δεν επεκτάθηκαν σε μεγάλη κλίμακα;) ώστε να μειώνουμε τον φόρτο από την ξηρά σταδιακά;
Γιατί κάποιος θέλει να στηρίξει σώνει και καλά τις χερσαίες μεταφορές, όταν ρυπαίνουν, είναι ακριβές και προσβάλλουν την ασφάλεια των υπόλοιπων οδηγών
Να σταματισουμε επιτελους να χαϊδεύουμε τα κεφαλάκια των ψήφων των φορτηγατζήδων. Μην ξεχνάμε ότι στη Χιλή έριξαν τον Αλιέντε και οδήγησαν την χώρα στην αγκαλιά του Πινοσέτ. Ας διαβάσουμε και λίγο ιστορία για την συμπαθή τάξη των ιδιοκτητών ΔΧ….Δεν θα πείραζε…
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Παρασκευή 19 Σεπτέμβρη 2003 ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΛΗ
Παράλληλα με την οικονομική πίεση που ασκούσαν οι ΗΠΑ, υπήρχε και η εγχώρια ολιγαρχία και η πολιτική δραστηριότητα της αντίδρασης, εκμεταλλευόμενη ακριβώς τις οικονομικές δυσκολίες. Τον Αύγουστο του 1972 δημιουργήθηκε το μέτωπο CODE, από το Εθνικό Κόμμα και το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα, που στήριζαν τις απεργίες των μικροεμπόρων, των φορτηγατζήδων, των ιδιωτικών μέσων μεταφοράς, με κύριο στόχο να κερδίσει τα μεσαία στρώματα και να κλονίσει την επιρροή της «Λαϊκής Ενότητας» στην εργατική τάξη. Στην προσπάθεια αυτή, η αντίδραση χρησιμοποιούσε συνδυασμένα τα νόμιμα και τα παράνομα μέσα, την προπαγάνδα και την εξαγορά, την κοινοβουλευτική πάλη, το πεζοδρόμιο, ενώ το Μάρτη του 1972
ΕΕ. 23/9/1998
αποκαλύφθηκε το σχέδιο της νεοφασιστικής οργάνωσης «Πατρίδα και Ελευθερία», που προέβλεπε τη δημιουργία ταραχών και στρατιωτικής ανταρσίας για την κατάληψη του προεδρικού μεγάρου. Τέλη Αυγούστου του 1972, οργανώθηκε η απεργία της Ομοσπονδίας Εμπόρων Λιανικής Πώλησης. Τον Οκτώβρη, η Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων ξεκινά απεργία αόριστης διάρκειας. Ακολουθούν οι έμποροι λιανικής πώλησης και μετά οι σύλλογοι των γιατρών, των δικηγόρων και άλλοι.
Οι δεξιές εφημερίδες από τον Αύγουστο του '72 καλούν τους μικροαστούς σε απεργίες κατά της κυβέρνησης. Στην πραγματικότητα καλούν σε ένα εργοδοτικό λοκ-άουτ κατά της εργατικής τάξης. Εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία της εργατικής τάξης να δώσει μια διέξοδο από την κρίση οι δεξιοί ετοιμάζονται να καλύψουν το κενό. Από εκείνη τη στιγμή προετοιμάζουν το έδαφος στο στρατό. Στα τέλη του Αυγούστου μαγαζάτορες συγκρούονται με την αστυνομία στο Σαντιάγκο και λίγο αργότερα ξεκινάει η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγατζήδων ενάντια στις εθνικοποιήσεις. Η απεργία αυτή ήταν στην κυριολεξία η αρχή της αντεπανάστασης
8 σχόλια:
ΝΑ σε φιλήσω σύντροφε.
Και αφου φιληθήτε, ετοιμάστε τα μαγουλάκια. Έρχεται να σας φιλήσει και τούς δύο ο Γιωργάκης με τον Πάγκαλο!
Eξαιρετική η ανάρτησή σου, σύντροφε!
Υ.Γ. Προς τι η ανωνυμία... φίλε "ανώνυμε"; Εικάζω ότι ντρέπεστε για την άποψή σας. Και καλά κάνετε!!
Φιλάκια επίσης απο Καψή, Πρετεντέρη και λοιπό σκυλολόϊ.
Μόλις τους άκουσα στο Μέγκα.
Φυσικά και γω... ντρέπομαι που δεν συμφωνώ μαζί τους και μαζί σας.
Γιαυτό και γω Ανώνυμος.
Μάλλον δεν κατάλαβες τι διάβασες και ήτανε απλά. Να τα γράφουμε πιο μεγάλα, πιο στρογγυλά;
Εγω δεν ξερω τι διαβάζω;
Εσείς τι γράφετε;
Θα το δείξει ο καιρός...
Θλίβομαι κύριοι της (αστικο)Δημοκρατικής "Αριστεράς"...
Είπαμε να διακρίνει κάποιος ορισμένες συντεχνιακές διεκδικίσεις του συγκεκριμένου κλάδου, αλλά όχι και να ρίχνει βούτυρο στο ψωμί του αστικού συστήματος, των νεοδοσίλογων και της καπιταλιστοκηφηνοκρατίας. Τελικά δεν είστε τίποτα παραπάνω από το αριστερό όριο του αστικού φάσματος, του αστικού μπλοκ εξουσίας.
Καλύτερα πάντως. Το Λαϊκό και Εργατικό Κίνημα μπορεί να αναπτυχθεί και θα αναπτυχθεί χωρίς εσάς.
Περαστικά σας.
Πρέπει να είσαι καινούργιος στα blogs. Σχόλια με αυτή την ορολογία δεν έχω ξαναδιαβάσει, μου θυμίζουν δόκιμο μέλος της ΚΝΕ
Περιμένω νέα σχόλια.
Δημοσίευση σχολίου