Αναγνώστες

Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

_Αποσπάσματα από την ομιλία του ευρωβουλευτή του ΣΥΝ Δημήτρη Παπαδημούλη στην 2η Πανελλαδική Σύσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ


ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Η επιλογή των συλλογικών μας διαδικασιών είναι να είμαι στην 3η θέση του ευρωψηφοδελτίου και είναι απολύτως σεβαστή. Η δική μου προσωπική επιλογή είναι να είμαι στην πρώτη γραμμή του αγώνα. Με όλες μου τις δυνάμεις, για να πάει όσο καλύτερα γίνεται ο ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές. Με απόλυτο σεβασμό και δέσμευση στο συνασπιστικό κεκτημένο και τις θέσεις του κόμματος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς.
Από αύριο και μέχρι τις ευρωεκλογές ξεκινάμε όλοι και όλες μαζί έναν όμορφο συλλογικό αγώνα. Με ενότητα, με αλληλεγγύη, με σεβασμό και αξιοποίηση ανεξαίρετα των δυνάμεων της πολιτικής μας συμμαχίας.
Ανήκω και μετέχω σταθερά από τα 18 μου χρόνια στην αριστερά, στο ανανεωτικό ρεύμα της αριστεράς και νοιώθω υπερήφανος γιʼ αυτό.
Σε αυτά τα 35 χρόνια της αριστερής κοινωνικής και πολιτικής δράσης έμαθα δύο πράγματα:
1. Να είμαι υπερήφανος και να παλεύω για τις ιδέες μου ακόμη κι όταν αυτές είναι μειοψηφικές.
2. Να σέβομαι τις συλλογικές αποφάσεις ακόμη κι αν δεν συμφωνώ, εφʼ όσον έχουν ληφθεί με δημοκρατικές διαδικασίες.
Αυτό θα κάνω και τώρα. Αυτό ζητώ και από όσους συμμερίζονται αυτές τις απόψεις και φαίνεται είναι πάρα πολλοί μέσα στον κοινωνικό ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: